Kalite Politikası

Her seviyede benimsenmiş kalite bilinciyle, sürekli iyileştirmeye odaklanmış bir yönetim anlayışıyla ilerliyoruz. Kalite yönetim sistemi çerçevesinde, ilgili mevzuat şartlarına göre tüm süreçleri düzenli olarak değerlendirmek, iyileştirmeye yönelik çalışmalar yürüterek, kalite kültürünü geliştirmek ve yaygınlaştırmak üzere çalışmalarımızı yürütüyoruz.

Bu kapsamda;

  • Bilimsel araştırmaların kalitesini arttırmaya yönelik çalışmalar yürüterek, topluma, endüstriye ve bilim dünyasına katkı sağlamak,
  • Yenilikçi, teknolojik ve etkili öğretim yöntemlerini uygulayarak, akademik alanda kaliteyi ulusal ve uluslararası standartlara uygun hale getirmek,
  • Ortak araştırma ve geliştirme faaliyetlerini teşvik ederek, sanayi-üniversite iş birliği içerisinde projeler yürütmek,
  • Dijital dönüşüm süreçlerini destekleyerek, teknoloji ve alt yapıyı her alanda etkili ve verimli kullanmak,
  • Çalışanların bilgi, beceri ve yetkinlik gelişimine önem vererek, bu amaç doğrultusunda çalışmalar yürütmek,
  • İç ve dış paydaş memnuniyetine odaklanarak, geri bildirim mekanizmaları ile tüm süreçleri düzenli olarak değerlendirmek ve hizmet kalitesinin gelişmesini sağlamak,
  • Çevre dostu ve topluma faydalı projeler geliştirerek, sosyal sorumluluk faaliyetlerini sürdürülebilir kalkınma hedeflerine uygun şekilde gerçekleştirmek için çalışıyoruz.


Paydaş Memnuniyet Politikası
KTO Karatay Üniversitesi olarak sağladığımız tüm hizmetlerin temel odağı olan “Paydaş Memnuniyeti” ni en üst düzeye taşımak ve sürdürülebilirliğini devam ettirmek için;

  • Hizmetlerimizi planlarken ve uygularken paydaş odaklı yaklaşımı benimsemeyi,
  • Paydaşlarımızı tanımayı, onların ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz etmeyi, bu ihtiyaç ve beklentileri tam zamanında karşılayarak, yüksek paydaş memnuniyetini sağlamayı ve bu faaliyetleri, sürekli ve sistematik olarak iyileştirmeyi,
  • Paydaşlarımızın geri bildirimlerini alma kanallarımızı sürekli geliştirmeyi,
  • Paydaşlarımızın geri bildirimlerini adillik, tarafsızlık ve gizlilik ilkesi ile değerlendirmeyi ve çözüm için gerekli desteği vermeyi ve sorunun kök nedenini bularak benzer sorunların tekrar yaşanmaması için gerekli süreç iyileştirmelerini yapmayı,
  • Kalite Politikamız, Temel Değerlerimiz ve paydaşlarımıza beyan ettiğimiz diğer şartlar ile uyumlu olarak, eğitim-öğretim ve diğer hizmet faaliyetlerimiz kapsamında yer alan standartlara ve yasal mevzuatlara uygun bir şekilde hizmet sunmayı,
  • Paydaş memnuniyeti çalışmalarının etkili biçimde yerine getirilmesi için gerekli tüm kaynakları temin etmeyi,

taahhüt ederiz.

Hijyen ve Sanitasyon Politikası
KTO Karatay Üniversitesi olarak sunduğumuz tüm hizmetlerin hijyen kurallarına uyularak temiz, düzenli, estetik değerlere uygun ve konfor sağlayıcı bir şekilde üretilmesi ve sürdürülmesi en temel hedeflerimiz arasında yer almaktadır. Bu anlamda;

  • Hizmet sunumunda Hijyen ve Sanitasyon Yönetim Sistemi felsefe ve ilkelerini göz önünde bulundurarak çalışmalarımızı sürdürmeyi,
  • Toplum sağlının korunmasına yönelik hijyen ve sanitasyon standartlarına uymayı,
  • İnsan sağlığı için güvenli hizmet elde edilmesi için ortam ve kaynakları sağlamayı,
  • Paydaş memnuniyetini her hizmet sürecinde ön planda tutmayı,
  • Paydaşlarımızın sağlık, can güvenliği ve iş güvenliklerini sağlamak adına tüm riskleri en alt seviyelere indirerek; hijyen ve sanitasyon yönetim sistemini sürekli geliştirmeyi, taahhüt ederiz.

İş Sağlığı ve Güvenliği Politikası

Üniversitemiz, çalışanlarının sağlığını ve güvenliğini sağlamak amacıyla iş sağlığı ve güvenliği konularına büyük önem vermektedir. İş sağlığı ve güvenliği, işlerimizin temel bir parçasıdır ve herkesin sorumluluğundadır.

Politika ilkelerimiz;

  • Her çalışanın iş sağlığı ve güvenliğine olan katkısını teşvik etmek ve önemsemek,
  • Potansiyel riskleri tespit etmek, analiz etmek ve bu riskleri azaltmak için gerekli adımları atmak,
  • Eğitim ve bilinçlendirme programları düzenleyerek, çalışanları iş sağlığı ve güvenliği konularında sürekli olarak eğitmek,
  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili yasal düzenlemelere ve standartlara uyum sağlamak,
  • Olayları raporlamak, soruşturmak ve benzeri olayların tekrarlanmasını engellemek için gerekli düzeltici önlemleri almak,
  • İş sağlığı ve güvenliği performansını düzenli olarak değerlendirmek ve iyileştirmektir.